10 трика, които ще ви помогнат да надминете очакванията:

Предоставянето на изключителна услуга, се свежда до това да изградиш връзка с клиента. Всеки контакт е възможност да го впечатлиш и да надминеш очакванията му.

Всеки самостоятелно е бил впечатляван, като клиент и е работил с клиенти. На база на този опит може да създадете лист от неща, които ще ви помагат да направите всяка предоставена услуга незабравима за клиента.

Подготвили сме лист от 10 трика, които ще ви помогнат да изготвите своята собствена представа, как да надминавате очакванията.

1. Поставете се в обувките на клиента.

2. Поемете отговорност за проблема.

3. Останете заинтересовани докрай.

4. Дръжте се честно спрямо всеки клиент и не поставяйте етикети.

5. Постарайте се да станете професионалист в своята област.

6. Давайте предложения.

7. Зарежете скриптовете.

8. Винаги си оставяйте време за реакция и не се затрупвайте с работа.

9. Реагирайте адекватно според случая.

10. Не очаквайте благодарност, а бъдете щастливи от добре свършената работа

Ако искате да научите още начини как да надминавате очакванията и да печелите от това свалете безплатна е-книга Бакшиши или как да надминаваме очакванията тук

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s