от Roobar с любов…

Искаме да ви запознаем с Анита и Калин Класанови – енергията, духът и добрият вкус зад компанията Roobar. Благодарение на тях вече цял месец, всеки от клиентите на Domestina може да се наслади на вкусни и здравословни десертчета, след всяко посещение от домашната си помощница. Освен всичко друго, те са и едни от първите клиенти на компанията. Поради тази причина ги помолихме да разкажат за техния опит с Domestina от първо лице.

Здравейте, бихте ли разказали как научихте за Domestina и какво ви накара да използвате услугите на компанията още от самото ѝ създаване?

Анита: За услугата научихме от приятелка, която спомена, че нейн приятел е стартирал ново начинание. На следващия ден вече бях абонирана! Domestina (тогава все още Go Mama) се появи в живота ми в правилния момент. Децата бяха много малки, а домакинството изоставаше. Малкото семейно време предпочитах да е в игри и разходки с децата. Видях, че няма лошо да поискаме помощ, осъзнавайки, че фокусът и енергията ни ще са насочени в това да градим новата компания и да популяризираме десертите Roobar и то 24/7.

Спомняте ли си още как мина първото посещение? Имаше ли нещо, което ви впечатли в услугата още тогава?

Анита: Не мога да забравя първото посещение, домашната помощница бе изключително бърза, тичаше из дома ни, много организирана и инициативна. Още веднага избрахме абонаментните посещения, които ни гарантираха, че ще ни посещава един и същ човек, понеже това беше важно за нас. Мисля, че за целия период от около две години и половина, в който ползваме услугите на компанията, сме имали две – три основни домашни помощници, като всяка една от тях е била за 8-10 месеца с нас. Много добри дами, които ставаха като част от семейството.

Калин: Няма да излъжем, че в началото имахме проблем да стигнем до подходящата домашна помощница, което доведе и до отказа ни от услугата за кратък период. Въпреки това, Domestina извървя сериозен път от тогава и смятам, че обратната връзка играе основна роля в намирането на подходящ човек. Като дългогодишни клиенти на компанията, вече ни познават и много оценяваме личното отношение и внимание в подбора на правилната домашна помощница за нашето семейство.

А сега един банален въпрос – Защо разчитате на Domestina?

Анита: Разбрах, че само чрез компанията, мога да разчитам на редовни посещения, без да мисля за отсъствия, да работим съвместно в подобряването на преживяването, чрез навременна обратна връзка. Опитвали сме и алтернативно решение – домашна помощница на „свободна практика“, но в този случай рисковете и непредвидимостта на този вариант ни върнаха обратно към вас.

Какво се промени през годините?

Калин: По – голям и добре обучен екип, както и по – голямо покритие на кварталите в София. Помня, че в началото беше трудно човек да се свърже с вас, имахте само онлайн чат, на който не се отговаряше бързо. Сега се усеща, че стоят хора зад услугата и компанията.

Анита: Позлваме Domestina два пъти седмично. Много е хубаво да се прибереш и да те посрещнат в почистен дом. Това не се случва с магическа пръчка, а е двустранен процес, домакините не могат да четат мисли. Научих, че е важно е да се задават приоритети и да се разговаря с домашната помощница и компанията едновременно.

Калин: Друго, което се промени, е пускането на услуга за офиси. От момента, в който разбрахме за нея, бяхме сигурни че това ще бъде модел, подходящ и за офис пространството на Roobar. Не ни ангажира, услугата се извършва след работно време.

В момента организираме кампания заедно и всички наши клиенти получават комплимент – новите десерти мини Roobar, както и отстъпка за онлайн магазина shop.roobar.com. Защо избрахте клиентите на Domestina да са сред първите опитали новите мини био десерти?

В основата на нашите ценности е да даваме позитивно и цялостно изживяване. Ние не просто правим храна, а образоваме! Не просто продаваме десерти, а даваме избор – алтернатива на стандартните сладки! Не просто опаковаме продуктите си, а усмихваме всеки, който ги види! Искрено се надявам, клиентите на Domestina да останат очаровани от този малък жест, който донякъде ще ги накара да се почувстват като на хотел в собствения си дом. Благодаря на Domestina, за възможността през целия месец март, да сме заедно във вашия чист, светъл и позитивно зареден дом.

Ние също ви благодарим за това интервю и ви пожелаваме да продължавате да се развивате, да виждаме Roobar във все повече държави, градове, магазини и т.н. Успех!

image (1)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s