Процеса на Domestina

  1. Първа стъпка;

Установяване на връзка с клиента по телефона:
Домашната помощница трябва да се свърже по телефона с клиента, когато пристигне на точния адрес. Поведението, изказа и тембъра на гласа от страна на домашната помощница са много важна част от първоначалното впечатление, което клиента ще си създаде за самата нея. Репликите (Добро утро, добър ден, здравейте, обаждам се от Доместина и т.н ) са много важни за добра комуникация още в началото.

  1. Втора стъпка;

Установяване на връзка с клиента на живо:
Когато домашната помощница се срещне с клиента тя трябва да бъде усмихната, учтива и да се запознае с него подобаващо. Какво значи подобаващо:
ръкостискането е много важно, то е знак на уважение, както и погледа, който трябва да е насочен към очите на клиента. Това действие мигновено дава положителен резултат, без значение какъв е неговия характер.

  1. Трета стъпка;

Дискутиране на набора от задачи които клиента иска да възложи в рамките на 4 часа.
След запознанството, домашната помощница трябва да попита какво би искал да бъде почистено, къде са почистващите материали, както и да разбере за различните особености, които би могло да има в жилището.

Когато клиентът даде нужната информация какво би искал да бъде почистено, домашната помощница трябва да може да прецени дали в рамките на 4 часа ще се справи с всичко. В случай ,че работата е прекалено много за тези часове, тя трябва да обясни, че Доместина държи на качество, а не на количество извършена работа, както и да попита за приоритетите, с които да започне. След което, ако и остане време, да продължи с всичко останало.

Това изясняване с клиента дава възможност да няма по-високи очаквания от необходимото и да бъде доволен от услугата. По този начин домашната помощница е извършила почистването качествено и съответно получава висока оценка за това. Именно защото тя се е постарала да обясни нещата в самото начало.

  1. Четвърта стъпка;

По време на почистването.
Първоначално домашната помощница трябва да разбере от къде да започне своята работа, ако клиентът ще бъде там през цялото време. Това го кара да се чувства специален и със сигурност ще направи необходимото, за да върне жеста обратно, като осигури нужното пространство и спокойствие на домашната помощница, докато тя извършва услугата.

Когато тя приключи със своята работа, трябва да направи обстоен оглед на жилището за да се увери, че всичко е почистено добре. В случай, че има места, повърхности или уреди, които не могат да бъдат почистени от първия път перфектно, тя е длъжна да обясни с подробности каква е причината. Това показва нашата загриженост към клиента и неговия дом, както и желанието ни да бъдем перфектни в работата си.

P.S Когато нашите клиенти направят поръчка за първи път, те не знаят какво да очакват. Ние сме хората, които имат пряк контакт с тях и затова трябва да направим необходимото, за да им докажем, че Доместина не е само реклама. Тя е компания, която държи на качеството от А до Я и за нея работят най-добрите професионалисти.

  1. Специфични случаи:

Какво да правим, когато попаднем на клиенти с особен характер.
Първоначално усмивката е много важна, тя не трябва да слиза от лицето на домашната помощница. Дори и клиента да не е в настроение или просто да е с по-сложен характер, няма начин да не реагира положително на един усмихнат човек. Дори и това да се случи в края на посещението или чак на следващото.

Ако клиентът е твърде особен, нелюбезен, най-добре е да запазите спокойствие, да бъдете въздържани и много търпеливи. В повечето случаи това върши чудесна работа, за да не се стига до конфликти. В по-особените случаи бихте могли да дискутирате проблема с мениджъра, който отговаря за района в който работите. Когато сте уверени, че сте дали всичко от себе си и въпреки това отново имате проблеми с клиентите, не се колебайте да споделите всичко, което ви тревожи.

Еднократни посещения
Еднократните посещения най–често се поръчват от хора, които се нанасят, изнасят или просто искат да се уверят в качеството на нашата услуга. Едно е сигурно – трябва да бъдем достатъчно стриктни и харизматични, за да ги убедим, че имат нужда от нас постоянно. Еднократните посещения могат да бъдат доста тежки, но именно тогава имаме възможност да покажем на клиентите колко добри професионалисти сме.

Абонаменти
За да задържите клиентите за повече от месец, трябва да бъдете още по-добри от първото Ви посещение при тях. Какво значи по-добри?

Най-често те искат едни и същи неща всеки път, но с времето когато домашната помощница свикне с мястото, започва да работи доста по-бързо и съответно се справя за по-кратко време. Хубаво е да се проявява самоинициатива. Всеки път да се правят допълнителни неща, с цел услугата да бъде оправдана.

  • Наблегнете на трудно достъпни места
  • Прозорци
  • Филтри на аспиратор
  • Вътрешна гума на пералня и контейнер за прах
  • Дограма
  • Фурна
  • Миялна машина (отвътре)
  • Шкаф под мивката (отвътре)
  • Фуги в банята
  • Всякакви шкафове,секции най-отгоре
  • Филтри на климатик

Това са най- основните неща, които трябва да бъдат почиствани поетапно. Така клиентите са доволни и със сигурност ще продължат абонамента. Тайната на успеха е в постоянството, добрата дисциплина и положителното мислене. Бъдете отдадени на работата си. С гордост наричайте себе си професионалист, а Доместина ще се погрижи за останалото.

 

За да станете част от екипа на Domestina, влезте на www.domestina.bg/careers и кандидатствайте през формата в дъното на страницата.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s