Процесът на Domestina

  1. Първа стъпка

Установяване на връзка с клиента по телефона
При пристигане на адрес домашната помощница трябва да се свърже с клиента на предоствения за връзка телефонен номер. Любезното поведение, учтивият изказ и тембър на гласа са факторите, които формират най-важното първо впечатление за домашната помощница от страна на клиента. Ето защо стартирането на комуникацията с реплики като  “Добро утро!”, “Добър ден!”, “Здравейте, обаждам се от DOMESTINA.” не са просто формалност, а важна част от създаването на добра комуникация в самото начало.

  1. Втора стъпка

Установяване на връзка с клиента на живо
Доброто представяне е от съществена важност при среща и запознаване с клиента! То включва позитивно и ведро представяне, ръкостискане и зрителен контакт с клиента, демостриращи уважение.

  1. Трета стъпка

Дискутиране на набора от задачи, които клиентът желае да възложи в рамките на 4 часа
След запознанството, домашната помощница следва да се информира относно конкретните почистващи дейности, които клиентът желае да възложи, а също и за детайли, свързани с доброто изпълнение на дейността й  –  къде се намират почистващите материали и препарати,  особености на жилището или други специфични изисквания на клиента, с които трябва да се съобрази.

Когато клиентът предостави нужната информация и изискванията си,  домашната помощница трябва да прецени възложения обем работа с обективните възможности за ефективното й и прецизно извършване в рамките на 4 часа. При обективна невъзможност за справяне с възложената работа в рамките на тези часове, домашната помощница трябва да обясни, че DOMESTINA държи на качеството, а не на количеството извършена работа, както и задължително да се информира за приоритетните задачи, с които да започне и за тези, с които би могла да продължи в случай, че остане време.

Това предварително уточняване на процесите с клиента помага за създаване на ясни и реалистични очаквания от негова страна, което е и предпоставка за удовлетвореност от услугата. По този начин домашната помощница е извършила почистването качествено и съответно получава висока оценка за работата си. Именно защото се е постарала да обясни нещата в самото начало.

  1. Четвърта стъпка

По време на почистването
В случай, че клиентът остане в дома си през цялото време, домашната помощница задължително трябва да се информира откъде да започне своята работа, така че да не го притеснява. Подобно отношение и внимание към клиента се цени високо, а клиентите със сигурност ще отвърнат на жеста, осигурявайки нужното пространство и спокойствие на домашната помощница, докато тя извършва услугата.

Когато домашната помощница приключи със своята работа, тя трябва да направи обстоен оглед на жилището, за да се увери, че всичко е почистено наистина качетвено. В случай, че има места, повърхности или уреди, които не могат да бъдат почистени от първия път перфектно, домашната помощница е задължена да обясни с детайли  причината за това. Това показва нашата загриженост към клиента и неговия дом, както и желанието ни да бъдем перфектни в работата си.

P.S Когато нашите клиенти направят поръчка за първи път, те не знаят какво да очакват. Ние сме хората, които имат пряк контакт с тях и затова трябва да направим необходимото, за да им докажем, че DOMESTINA не е само реклама. Тя е компания, която държи на безупречното качество и за нея работят най-добрите професионалисти.

  1. Специфични случаи

Какво да правим, когато попаднем на клиенти с особен характер
Първоначално усмивката е много важна, тя не трябва да слиза от лицето на домашната помощница. Дори и клиентът да не е в настроение или просто да е с по-сложен характер, няма начин да не реагира положително на един усмихнат човек. Дори и това да се случи в края на посещението или чак на следващото.

Ако клиентът е нелюбезен, най-добре е да запазите спокойствие, да бъдете въздържани и много търпеливи. В повечето случаи това върши чудесна работа, за да не се стига до конфликти. В по-особените случаи бихте могли да дискутирате проблема с мениджъра, който отговаря за района в който работите. Когато сте уверени, че сте дали всичко от себе си и въпреки това отново имате проблеми с клиентите, не се колебайте да споделите всичко, което ви тревожи.

Еднократни посещения
Еднократните посещения най–често се поръчват от хора, които се нанасят, изнасят или просто искат да се уверят в качеството на нашата услуга. Едно е сигурно – трябва да бъдем достатъчно стриктни и харизматични, за да ги убедим, че имат нужда от нас постоянно. Еднократните посещения могат да бъдат доста тежки, но именно тогава имаме възможност да покажем на клиентите колко добри професионалисти сме.

Абонаменти
За да задържите клиентите за повече от месец, трябва да бъдете още по-добри от първото Ви посещение при тях. Какво значи по-добри?

Най-често те искат едни и същи неща всеки път, но с времето, когато домашната помощница свикне с мястото, започва да работи доста по-бързо и съответно се справя за по-кратко време. Хубаво е да се проявява самоинициатива. Всеки път да се правят допълнителни неща, с цел услугата да бъде оправдана.

  • Наблегнете на трудно достъпни места
  • Прозорци
  • Филтри на аспиратор
  • Вътрешна гума на пералня и контейнер за прах
  • Дограма
  • Фурна
  • Миялна машина (отвътре)
  • Шкаф под мивката (отвътре)
  • Фуги в банята
  • Всякакви шкафове,секции най-отгоре
  • Филтри на климатик

Това са най- основните неща, които трябва да бъдат почиствани поетапно. Така клиентите са доволни и със сигурност ще продължат абонамента. Тайната на успеха е в постоянството, добрата дисциплина и положителното мислене. Бъдете отдадени на работата си. С гордост наричайте себе си професионалист, а DOMESTINA ще се погрижи за останалото.

 

За да станете част от екипа на Domestina, влезте на www.domestina.bg/careers и кандидатствайте през формата в дъното на страницата.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s