Дойде ред да ви запознаем и с OMC – почистваща компания от платформата на DOMESTINA.
OMC (Office Master Care), или още Екип „Грижовниците“, както те се наричат, са на пазара от 10 г., а ние определяме служителите на компанията като едно задружно семейство. „Идеята за бизнеса беше на моята съпруга, а аз ѝ помогнах, превръщайки OMC в успешно начинание с доволни клиенти.“, споделя Нейчо Тонев.
Екипът на OMC се състои от 25 души, които са специализирани в почистване и обслужване както на домовете на клиенти, така и на офиси и бизнес сгради.
За резервациите онлайн
След като стават част от изпълнителите в платформата на DOMESTINA, Нейчо Тонев и OMC обмислят по-сериозно развитие при предлагане на услуги към крайни клиенти. „Надяваме се, че след партньорството с DOMESTINA ще разширим дейността си и извън гр. Пловдив. Осъзнаваме, че целта ни да се специализираме в работата към крайния клиент и на други места изисква време, но планираме до няколко месеца усилията ни да дадат резултат.“
А защо Грижовниците са решили да обхванат и нишата с бизнес почистване, мислим, че е ясно – повечето компании не са специализирани в тази област. И това не е всичко – освен почистване OMC предлагат и цялостна офис грижа.
„Ние знаем какво изисква успехът в замяна. Нашето желание е хората да се отдадат напълно на работата си, а не да ги разсейват маловажни за техния бизнес неща, като поддръжка и почистване“, казва още Нейчо Тонев.
Можем да определим OMC като компания, предлагаща комплексна грижа за офис помещенията – от почистването до необходимите консумативи!
За принципите на работа и отношението към клиента
OMC са категорични – личният контакт носи добавена стойност към услугата за клиента. „Много държим на него – да се запознаем с клиента, да разберем лично от какво той има нужда. Защото, генерализирайки една услуга, понякога детайлите в нея се пропускат.“
Почистването на един дом или офис изисква не само умения, но и отношение. А колегите от OMC откриват специфики, виждат какви са отделните проблемни зони във всяко помещение и предлагат решения, така че клиентът да остане доволен.
На въпроса „Как да поддържаме по-чист дом“ Нейчо отговаря:
„Много малка част от хората мислят как ще си почистват прозорците, когато правят проект на дадено помещение. Но в крайна сметка не е нужно да притежаваш свръхестествени сили, за да ги почистиш отвън. Препоръката ми е при избор или изграждането на дом да се обърне повече внимание на правилните рамки и механизми на прозорци за по-лесен бъдещ живот. А когато се налага професионална помощ – можеш да поръчаш от DOMESTINA.BG. Спестява много време и усилия“.
Какво е предимството от платформата DOMESTINA за OMC
DOMESTINA се оказва SMART решение и за крайни потребители, и за бизнеси.
„Много лесно работим с функционалностите на платформата, а те оптимизират работата ни изключително много – няма начин да пропуснем клиент, графикът винаги е точен, а човешкият фактор е елиминиран. Постоянно получаваме напомняния за поръчки, навсякъде, по всяко време от телефона.“ Като краен резултат Нейчо Тонев вижда по-доволни клиенти, които не се налага да отделят ненужно време за разговори по телефона, уговорки и чакане. Все пак времето е най-важно и трябва да се грижим за него!
Предимствата за клиентите
Изпълнението на услугата става в уговорения час, а времето, което са отделили за поръчка, се равнява на няколко бързи клика от телефона или лаптопа. Защото DOMESTINA е онлайн платформа за почистващи услуги – спестява време, телефонни обаждания и предоставя лесно и бързо сравнение на оферти от различни изпълнители в сферата!
DOMESTINA. LoOK&BoOK!